Shop Mobile More Submit  Join Login
Playmates p13 by Silk-Ward Playmates p13 by Silk-Ward
i tried something new with his transformation~
also thats Danny's college~ Amity University AKA AU
lol like Alternate Universe, which this comic kinda is XD

PG 1 [link]

PG 12 [link]
PG 14 [link]
Add a Comment:
 
:icongraydenvladimir:
GraydenVladimir Featured By Owner Mar 4, 2015
His skin tone tho 
and let's not forget them eyebrows 
Reply
:iconkennanos:
kennanos Featured By Owner Edited Nov 13, 2014  Hobbyist
why danny looks so fab?? ^-^
Reply
:iconamykat12:
Amykat12 Featured By Owner Mar 14, 2014
I like the AU thing, thats kinda funny
Reply
:icon1stsuperboyfan:
1stSuperboyFan Featured By Owner Jul 10, 2013
Did someone get a tan?
Reply
:iconbelievethehorror:
BelieveTheHorror Featured By Owner Jun 16, 2013  Hobbyist
Omg sexy Danny *Drool...
Reply
:iconkittycataddict:
KittyCatAddict Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist General Artist
Why didn't I read this comic sooner? XD
Reply
:icondannyxsamforevah:
DannyxSamforevah Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
OMG DANNY IS SO HOOOTTTT :iconlaughingphantomplz: :iconwantdannyphantomplz:
Reply
:iconpyro-archer:
Pyro-Archer Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
he is pretty hot. Great job on everything else!
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner May 9, 2012  Student Traditional Artist
Thank you~
Reply
:iconkriketrox:
KriketRox Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist General Artist
LOLOLLL he's all buff <3 ;DDDD
nice job!
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Nov 25, 2011  Student Traditional Artist
thanks~
Reply
:iconkriketrox:
KriketRox Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
:D ^.^ twas goood :D
Reply
:icontrinitytigerwolf:
TrinityTigerWolf Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
Huh. I didn't know you were doing a DP comic. :0
*This is Chris(~shirloc)'s sister btw*
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Sep 25, 2011  Student Traditional Artist
:iconiloveitplz: hey!
yea i am, you like danny phantom?
Reply
:icontrinitytigerwolf:
TrinityTigerWolf Featured By Owner Sep 25, 2011  Hobbyist Digital Artist
Lol. xD Hi!

I love Danny Phantom. owo
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Sep 26, 2011  Student Traditional Artist
awesome, you'll like my comic i think
hows everything?
Reply
:icontrinitytigerwolf:
TrinityTigerWolf Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
I'm loving it already. Just waiting for it to continue. xD Lol.

Just fine, I guess. I am actually planning out a DP comic of my own. :0 I have almost everything in line and now I need Alisha for opinions. xD

Chris's birthday is this Wednesday, btw. He's also loving it in Germany. Such an amazing place! : D
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Sep 26, 2011  Student Traditional Artist
omg don't hate me but i keep forgetting to e-mail him
Reply
:icontrinitytigerwolf:
TrinityTigerWolf Featured By Owner Sep 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
xD; Lol. I think it changed, so you'll have to get the knew one. I'm not 100% positive.. but I can check? Also, the only person he can reply to is my parents e-mail. So if you do send him one, we'll need your e-mail to send his reply to you. Let me see if I can get his e-mail and send you a note just to make sure.
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Sep 27, 2011  Student Traditional Artist
ok thank you!
Reply
(1 Reply)
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Sep 26, 2011  Student Traditional Artist
oh gosh, don't hate me but i keep forgetting to email him
Reply
:icondplover13:
dplover13 Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
i like how danny got a tan!
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jul 14, 2011  Student Traditional Artist
lol yeah
Reply
:icondplover13:
dplover13 Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:icondoodler95:
doodler95 Featured By Owner Jul 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Since he's looking around to see if anyone caught him, I assume this is a world where he didn't reveal his powers?
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jul 1, 2011  Student Traditional Artist
yes, hence the AU
i mentioned it before, but i don't often
Reply
:icondoodler95:
doodler95 Featured By Owner Jul 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Oh. Sorry I missed that. ^^;
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jul 1, 2011  Student Traditional Artist
oh its ok :D
Reply
:iconsol37:
Sol37 Featured By Owner Jun 30, 2011
So where is his Letterman Jacket? He look like a jock.
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
lol he does
well he's not in to sports, or in high school
so no jacket
Reply
:iconfaint-requiem:
Faint-Requiem Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Digital Artist
Rachel what are you doing there? O: Are you bothering Danny at college? At least you got some cool shades. :B

No seriously, that background character in the fifth panel looks almost exactly like my OC Rachel. X'D Same exact hairstyle, hair color (for her ghost form anyway), lip and skin color, and a green jacket to boot.
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
oh well what a coincidink, i was going for so inconspicuous you'd go, wha?
Reply
:iconfaint-requiem:
Faint-Requiem Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Digital Artist
Well, it worked. XD
Reply
:iconecokitty:
ecokitty Featured By Owner Jun 30, 2011
This is pretty interesting! :D I like your take on an older Danny.
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
thank you :3
Reply
:iconryuicefox:
RyuIcefox Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Digital Artist
???
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
what?
Reply
:iconryuicefox:
RyuIcefox Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Digital Artist
I donno what his looking at >.>
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
he's looking out so noone notices him coming out of the trees like a weirdo
Reply
:iconryuicefox:
RyuIcefox Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Digital Artist
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Jun 30, 2011  Student Traditional Artist
yea lol
Reply
:iconryuicefox:
RyuIcefox Featured By Owner Jul 1, 2011  Student Digital Artist
:)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 29, 2011
Image Size
941 KB
Resolution
2249×3300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,116
Favourites
81 (who?)
Comments
43
×